فکس پاناسونیک

نحوه ارسال فکس با دستگاه پاناسونیک

دستگاه فکس چیست؟

در زمان‌های دورتر انسان‌ها برای ارسال مدارک مهم خود با مشکل مواجه می‌شدند. از یک سو اهمیت اطلاعات و مدارک و از سمت دیگر امنیت این موضوع بسیار مهم بود. خب ما در جهانی زندگی می‌کنیم که فناوری هر روز در حال تغییر است و دانشمندان و مخترعان، تکنولوژی‌هایی طراحی می‌کنند که برای راحتی انسان‌ها به کار می‌رود.

یکی از این محصولات که به روابط انسانها در ارسال همین اطلاعات مهم کمک می‌کند، دستگاه فکس است. در واقع فکس دستگاهی است که اطلاعات روی کاغذ را در کمترین زمان و با امنیت بالا ارسال می‌کند. خب همان طور که می‌دانید در قدیم از دستگاه تلگراف برای این کار استفاده می‌کردند و فکس دستگاهی پیشرفته‌تر با امکاناتی فراوان‌تر نسبت به تلگراف است.

دستگاه فکس پاناسونیک

شرکت‌های زیادی برای تولید فکس اقدام کردند ولی هیچ‌کدام به اندازه پاناسونیک در این زمینه موفق نبودند. به جرأت می‌توان گفت که دستگاه فکس پاناسونیک ایده آل گستر بهترین محصول موجود در بازار است.

این دستگاه‌ها با کیفیت بسیار بالایی ساخته شده و خدمات خوبی دارند. شرکت پاناسونیک در تمامی زمینه‌های ارتباطی و محصولات اداری طوری عمل کرده که اگر شخصی یا شرکتی قصد خرید چنین محصولاتی را داشته باشد بدون شک انتخاب اول، برند پاناسونیک است.

اگر دقت کنید متوجه می‌شوید که پاناسونیک در تولید محصولات خانگی هم عملکرد بسیار خوبی دارد و این نشان از اهمیت دادن به کیفیت و تجربه مشتری است. همچنین محصولات اداری دیگر مانند اسکنر و دستگاه کپی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. پاناسونیک کم‌کم با ورود به دنیای ارتباطات توانست سهم بزرگی از تجهیزات اداری و ارتباطی را مال خود کند.

شرکت پاناسونیک برای ساخت دستگاه فکس زمان زیادی را صرف کرد. چرا که قصد داشت علاوه بر اینکه دستگاه بتواند اطلاعات را ارسال کند، امکانات دیگری هم داشته باشد. مثلا به عنوان یک تلفن هم بتوان از آن استفاده کرد که به این دستگاه‌ها تلفکس هم می‌گویند که دو کار را انجام می‌دهند. یا حتی بتوان از کاغذها کپی گرفت. این‌ها همه ایده‌هایی بودند که به واقعیت تبدیل شدند.

دستگاه فکس پاناسونیک ایده آل گستر یک دستگاه همه کاره است که تمامی نیازهای یک شرکت و یا یک کسب و کار را برطرف می‌کند. علت محبوبیت بالای دستگاه فکس پاناسونیک، سرعت بالا در انتقال و امنیت بالای این دستگاه در ارسال اطلاعات است. با کمترین زمان و کمترین هزینه می‌توان راه ارتباطی خوبی با دیگران ایجاد کرد.

+ نوشته شده در  پنجشنبه 15 خرداد 1399ساعت 21:47  توسط eni kazemi 

کدهای تلفن پاناسونیک

شاید برای شما پیش آمده باشد بر روی تلفن خود در قسمت تنظیمات با مشکلاتی مواجه شوید که بدون نیاز به تعمییرات قابل حل شدن باشند.گروه ایده آل گستر در این مقاله کدهای تلفن پاناسونیک را برای فعال و یا غیرفال کردن قابلیت ها به شما آموزش می دهد.

کدهای تلفن بی سیم پاناسونیک

تلفن های بی سیم پاناسونیک دارای کدهای مخصوص برای فعال سازی قابلیت های متعدد می باشد.

link to cell

گاهی پیش می آید شما در منزل هستید اما دسترسی به شارژر برای شارژ کردن گوشی همراه خود را ندارید دراین شرایط اگر تلفن بی سیم شما دارای قابلیت link2cell باشد، گوشی همراه شما از طریق بلوتوث به گوشی بی سیم متصل می شود تا در صورت تماس مخاطبین، بتوانید از طریق تلفن بی سیم تماس های خود را به راحتی پاسخ هید.

برای فعال کردن این حالت بر روی تلفن بی سیم خود در گام نخست باید وارد منوی تلفن بی سیم بشوید، سپس دکمه #  و کد 6241 را وارد کنید.

کد

 

+ نوشته شده در  پنجشنبه 15 خرداد 1399ساعت 21:52  توسط eni kazemi